0 oy
1,118 göst.
Moda kategorisinde (676 puan) tarafından

Severek aldım kızlarıma giymek nasıp olur İnsalalh nasıl sizce 

image

image

image

image

17 Cevaplar

0 oy
(8,159 puan) tarafından
Cook tatlı güle güle giysinler
(676 puan) tarafından
İnşallah teşekkür ederim canım
-Reklam-
0 oy
(339 puan) tarafından
Çok tatlı güle güle kullansınlar bnm de 10 aylık kızım var daha almadık bu hafta allah nasip ederse gidip alacağız:)))
(676 puan) tarafından
Teşekkür ederim daha iyileri sizin olsun:)
0 oy
(4,927 puan) tarafından
Çok güzeller, bol harçlıklı bayramları olsun prenseslerin ♥️
(676 puan) tarafından
İnşallah teşekkür ederim canım:)
0 oy
(13,007 puan) tarafından
Çok tatlılar güle güle giysinler
(676 puan) tarafından
Teşekkür ederim:)
0 oy
(5,237 puan) tarafından
Çok güzel canım güle güle giysin Insalalh 
(676 puan) tarafından
Teşekkür ederim:)
0 oy
(9,458 puan) tarafından
Çok tatlııııı güle güle giysinler❤❤☺
(676 puan) tarafından
Teşekkür ederim:)
0 oy
(262 puan) tarafından
Çok güzelmiş canım güle güle giysinler nerden aldin
(676 puan) tarafından
Teşekkür ederim bir mağazadan aldın devamlı alıp memnun kaldığım bir yerden
(262 puan) tarafından
Nerde oturuyorsun desemm bende böyle bisi ariyorum bi türlü bulamadim ☺️☺️☺️
(676 puan) tarafından
İzmir'de oturuyorum canım:)
(262 puan) tarafından
Ooo çook uzak sjjhh ben de Kayseri
tarafından
Aaaaa bende kayseri :))) kayserinin neresi kiz
0 oy
tarafından
Güle güle giysinler ama keşke aynı model alsaydin
(676 puan) tarafından
Yaşları yoktu canım bende baktım genelde yaşları yakın olduğu için aynı giydiririm ikiz sanıyorlar ama bu sefer yoktu
0 oy
(3,631 puan) tarafından
Hepsi çok güzel ama.hepsi bir çocuğa ise hepsi neden aynı model 
(676 puan) tarafından
İki tane kızım var :)
(3,631 puan) tarafından
Anladım o zaman tamam çok güzeller sağlıkla giysinler
(676 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim:)
0 oy
(380 puan) tarafından
Ayy ne tatlılar ya bende kızıma bakacağım gidip bu hafta güle güle giysinler çok sekerled
(676 puan) tarafından
Teşekkür ederim daha iyilerini sizin olsun:)
0 oy
(400 puan) tarafından
Çok güzel cnm nerden aldın güle güle giysinler 
(676 puan) tarafından
Bir mağazadan aldım devamlı aldığım teşekkür ederim cnm
(400 puan) tarafından
Tamam cnm İnternet üzerindense link atar mısın diyecektim :)
(676 puan) tarafından
Yok canım değil olsa atardım hemen :)
(400 puan) tarafından
Teşekkür ederim cnm :)
0 oy
(2,100 puan) tarafından
Çok güzel güle güle giysin fistiklar
(676 puan) tarafından
Teşekkür ederiz:)
0 oy
(677 puan) tarafından

Ayyy çok tatlılar inşallah benimde kızım olacak seneye bende ona ciciler alcam oğlum var ama oğlan işte ne giyse olur diyip geçiyorum :Dkiz farklı demekki giydirip suslendirmeden olmuyor <3

0 oy
(1,802 puan) tarafından
Çok güzel canm iyi günlerde giyinsinler. 

Kızların kaç yaşında 
(676 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım büyük üç buçuk küçük iki yaşında
(1,802 puan) tarafından
Maşallah canım Allah bağışlasın. Benim de üç kızım var büyüğüm beş ortancam 3 buçuk küçüğüm de 26 günlük
0 oy
(6,669 puan) tarafından
Hepsi çok güzel en alttaki çok hoşuma gitti ♥️
(676 puan) tarafından
Teşkkür ederim cnm
0 oy
tarafından
Çok minnoşlar 
0 oy
(1,792 puan) tarafından
Harika canım sağlıkla güzel günlerde giysinler inşallah çiçek gibi olurlar 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 348 göst.
14 Nisan 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Suraali (519 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 285 göst.
+2 oy
6 cevap 514 göst.
6 Eylül 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 639 göst.
10 Haziran 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Mys-2boys2girls (9,247 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,203 cevap

367,324 kullanıcı

...