0 oy
158 göst.
Diğer kategorisinde (1,329 puan) tarafından
İlk sezeryanimda yapıştırma yapmıştı kendiliğinden eriyen dikiş deniyor sanırım.. ama kabarık iz kaldı o bölgede.. simdi ayni doktora gidiyorum görünce direkt dedi olmamış diye..orayi kesip alcam dedi..2.yi erimeyen dikiş atcam doğumdan 10 gün sonra aldırmaya gelirsin dedi..sizinkiler nasıl oldu hangisi daha iyi acaba ağrılı olur mu ki

3 Cevaplar

0 oy
(14,399 puan) tarafından
İkiside estetik dikiş yani yapıştırma oldu bir sıkıntı yok bende 
-Reklam-
0 oy
(5,907 puan) tarafından
Estetik dikiş atıcam dedi doktorum. Şuan 22 ay oldu doğum yapalı her hangi bir sorun yok çok ince  bir çizik gibi duruyor 
0 oy
(9,060 puan) tarafından
Benimki estetik dikis ilk basta dedigin gibi kabarikti simdi belli belirsiz cizgi

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 196 göst.
24 Ocak 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde ikra hafsa (157 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 90 göst.
24 Ocak 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde ikra hafsa (157 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 643 göst.
0 oy
5 cevap 488 göst.
19 Nisan 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gulannnnn (369 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,649 soru

24,671,805 cevap

367,294 kullanıcı

...