0 oy
174 göst.
Diğer kategorisinde (813 puan) tarafından
Hamile degılım 2 gebelık gecırdım aılemde ve genetıkde hıcccccc şeker hastası olan yok    baş dönmesi deli gbı acıkma yeme ve doyma doyma hissim yok  çok acıkıyorum enerjım yok terliyorum su gb oluyorum  neyse doktora gttm kı hipoglisemi yanı şeker düşüyor dedı   ilaç da vermedi 9 aylık bebegım var emzırıyorum   60 kıloyum ha yanlıs anlasılmasın obez degılım  aranızda veya bıldgnz duyduğunuz  böyle vaka var mı ben hıc ıyı degılım  nasıl düzelicem 4 aydır boyleyım ama yenı ogrendım sekerim düşüyor  

1 cevap

0 oy
(14,399 puan) tarafından
İnsülin direnci olabilir. Kan tahlili verin ona göre ilaç kullanırsın 
(813 puan) tarafından
Yok kuzum ınsulın dırencı yok   toklugum bıle düşük  ınsulın dırencı yüksek şeker için
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 392 göst.
23 Ocak 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Amour (2,037 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 443 göst.
0 oy
0 cevap 125 göst.
26 Temmuz 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Gamzenur123 (240 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 262 göst.
20 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Dilekmusa (2 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,503 soru

24,670,026 cevap

367,204 kullanıcı

...