0 oy
202 göst.
Diğer kategorisinde (676 puan) tarafından
Kızlar poğaça yaptım buzluğa attım normalde yaparım ıkı güne biterdi yanı oruç olduğumuz için buzluğa attım sahura falan sorum şu buzlıktan çıkınca ilk çıkmış gibi taze oluyor mu birde buzluk kokuyor mu 

2 Cevaplar

0 oy
(10,293 puan) tarafından
Ben sevmiyorum ya ne kadar dikkat etsem 2 3 poşet birden içine koyuyorm ama koku oluyor sanki bide tazeliği ne kadar süre kalacağına bağlı 
-Reklam-
0 oy
(761 puan) tarafından
Ben saklama kabına koyup, streçliyor veya poşete koyup ağzını sıkıca bağlıyorum. Bu sayede buzluk kokusu çekmiyor. Bu şekilde çok sık yaparım poğaça ve hamburger ekmeğini. Yeni yapmış gibi de yumuşacık oluyor. 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 359 göst.
23 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Hira &ikra (8,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 242 göst.
28 Nisan 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
12 cevap 1,212 göst.
0 oy
1 cevap 260 göst.

Kategoriler


1,512,529 soru

24,670,385 cevap

367,219 kullanıcı

...