0 oy
475 göst.
Diğer kategorisinde (383 puan) tarafından
Kızlar yarın iftara misafirim var tatlıyı yapıp dolaba atsam bu akşam yarına kadar bayat olmaz dimi çünkü yarın hepsini yetistiremem

6 Cevaplar

0 oy
(2,405 puan) tarafından
Yok daha güzel olur 
(383 puan) tarafından
Yani bencede şerbetli tatlı kaldımi daha güzel oluyor tabi ama yinede korktum sorayım dedim
(2,405 puan) tarafından
Bir şey olmaz canım dinlenmiş her şey daha güzel olur :)
-Reklam-
0 oy
(6,390 puan) tarafından
Muhallebili serbetli biseyse guzel olur ama kek turuyse kotu oluyor 
0 oy
tarafından
Tatlılar genellikle 1 gün önceden yapılır  tadı tam otursun diye canım sen öyle yap tadı çok güzel olacak:)
0 oy
(5,237 puan) tarafından
Tatlılar 1 gün bekleyince daha güzel oluyor özellikle sütlü tatlı bayatlamayacak birşeyse yapabilirsin 
0 oy
(10,754 puan) tarafından
Biz geçen misafirde akşam yaptık bıraktık ertesi akşam iftardan sonra çok güzel oldu
0 oy
(82 puan) tarafından
Yap canım gayet güzel olur sorun olmaz

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 250 göst.
24 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Yasmengungor (2,504 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 489 göst.
30 Ekim 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
26 cevap 2,135 göst.
13 Nisan 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 422 göst.
31 Ekim 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde Tubili (8 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,693 soru

24,672,355 cevap

367,337 kullanıcı

...