0 oy
1,300 göst.
Diğer kategorisinde (141 puan) tarafından
Benim kardeşim var hiç sevmez beni sürekli her şeyden bir sebep bulup kavga çıkarır huysuz biri kardeş değil düşman sanki ve kaynimla görüşüyorlar bu durumu yaşıyan var mı sizce bunlar evlenince nasıl olur

21 Cevaplar

0 oy
(119 puan) tarafından
Ben kardeşimle eltiyim o benden önce evlendi ve teyze ogullarimizla evlendik çok çok şükür gayet iyiyiz hiçbir sorunumuz yok evlenmeden önce de iyiydik ben kendimi hep onun annesi gibi hissederdim ben evlendim daha güzel olduk 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 331 göst.
31 Ekim 2025 Aile & Aşk kategorisinde eslemree (1,822 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 645 göst.
11 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Mrvgul (6,339 puan) tarafından soruldu
+2 oy
3 cevap 192 göst.
+1 oy
4 cevap 632 göst.

Kategoriler


1,512,166 soru

24,665,790 cevap

366,970 kullanıcı

...