0 oy
252 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (4,838 puan) tarafından

Kızım 19 aylık, yazın kullanması için birini almak istiyorum. Sizce hangisi daha kullanışlı olur bizim için

image

image

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Tabiki ilki ikinci yaşına uygun değil zaten 
(4,838 puan) tarafından
Bilmiyorum cidden, ikinciye de binen çocuk çok ama hangisi daha çok zevk verir bilemedim
-Reklam-
0 oy
(4,362 puan) tarafından
1 kullanışlı bence 
0 oy
(4,616 puan) tarafından
ben 2 yi alirdim ya . 
(4,838 puan) tarafından
Öyle mi diyorsunuz, sebebiniz ne peki
(4,616 puan) tarafından
kizim 2 yasindan beri scooter delisi :)  bu globberin  oturakli scooteri cok hosuma gidiyor , ilk hamileligimde kesfedememistim bu urunu , cok sonradan gordum . pandali bisikletimiz vardi ama onu hic sevemedim . zaten 3.5 yasinda  4 tekerlekli bisikleti kendi surmeye basladi . guzel bi bisiklet almiistik o donem , her cocuk farkli gercekten
(4,838 puan) tarafından
İşte bunu anlama şansım yok sanırım. Şansa alıcam biraz
0 oy
(3,446 puan) tarafından
Yazın bincek keyf vermesi kadar golgeligi de önemli ben biri alırdım  sıcak tepeden vuracağı zaman bir yere acil çıkacak olsan ikinci asla kullanılmaz 
(4,838 puan) tarafından
Birinci o yüzden hoşuma gitti parklara hep beraber gitmeyi çok seviyoruz rahatça biner diye düşündüm. Ama ikinciye de çok binen bebek olunca daha mı eğlenceli acaba diye aklım karıştı. Gönül ister ikisinide alıyım ama aynı anda imkansız şuanda
0 oy
(14,397 puan) tarafından
Üstteki model yaşına daha Uygun. Bizde panda bisiklet var iki oğlum da kullandı hâlen daha kullniyoruz. Usttekinin daha basit hali 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 146 göst.
0 oy
4 cevap 430 göst.
29 Kasım 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Yalan.4545 (755 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 355 göst.
14 Temmuz 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde Amour (2,037 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 505 göst.

Kategoriler


1,512,174 soru

24,665,886 cevap

366,974 kullanıcı

...