0 oy
308 göst.
Diğer kategorisinde (817 puan) tarafından
2 gunu esimin ailesinin yaninda gecirdik yarinda benin ailemin yanina gidecegiz akrabalarimi falan gezmek istiyorum ama bayram bitti gibi birsey bi anlami kalir mi yarin gitmenin sizce

6 Cevaplar

0 oy
(761 puan) tarafından
Yarın bayramın 3. günü ya zaten bitmiş olmuyor.. 
(817 puan) tarafından
Ne bileyim akrabalarimin yanina giderken cekiniyorum cunku cogu insan yarin bile mesaiye basliyor
(761 puan) tarafından
Başlayan başlasın, sizin gününüz böyle denk gelmiş yapacak bir şey yok hiç gitmemekten iyidir bence..
-Reklam-
0 oy
(20,950 puan) tarafından
Bayramın  beşinci günü gideceğim bende sorun yok bize hergun bayram ☺️
0 oy
(1,651 puan) tarafından
Biz dün köydeki akrabaları gezdik bugün gelmeyenler vardı onlar geldiler öyle geçti yarında benim oturduğum yerdeki akarabaları gezicez canım son gün gezin canım sonuçta bayram 
0 oy
(2,603 puan) tarafından
Bayram 3 gün ya yarın da bayram yani.benim annemler de arefeden memlekete.gitti yarın akşam gelecek evine bende öyle gidicem bayramlaamaya akşama bide.herkese nasıl uyuyorsa yapacak bı şey Yok 
0 oy
(11,989 puan) tarafından
Eşim akrabalariyla küs ilk gün annesine gitik eşimin ordan benim anneme halama uğradık yengeme ananemin kardesine uğradık 1 ci günü bugün de annemin köye gitik iyi oldu 
0 oy
(17,127 puan) tarafından
Gezerim . Yarın için de planlarımız var 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 189 göst.
2 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Eymen kuşum (8,858 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 714 göst.
6 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde sedefalemi (251 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 964 göst.
8 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Arzey (723 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 128 göst.
11 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Hocadegilogretmenim (423 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...