0 oy
334 göst.
Diğer kategorisinde (6 puan) tarafından

Kizlar bir sürü kan alındı da benden hemogramolan çıkmış olan sonuçta 5 değer referans dışı kötü biseymi anlayan yorum yapabilirmi

image

5 Cevaplar

0 oy
(19,322 puan) tarafından
Kan ver diyecektir doktor. Eşiminkide hep böyle yüksek çıkıyor.  Doktor düzenli olarak kan bağişi yapmasını önerdi. 
(6 puan) tarafından
İnternetten baktım kan pıhtılaşması yazıyor
(19,322 puan) tarafından
Ay internetten bakınca her şeye kanser falan diyor ya. Doktora sor yinede.
(6 puan) tarafından
Peki canm senin eşin aynı bu kanlarını vermisti
-Reklam-
0 oy
(374 puan) tarafından
Yok cnm kafa karistirici degerler degiller ufak bi yuklesklik var oda normal karsilaniyor zaten 
0 oy
tarafından
Sen nazlimisn 
0 oy
tarafından
Değerlerin güzel canım sadece kanın fazla var . Benim bildim bileli hep yüksek , kanserden bile şüphe etmişlerdi ama birşey çıkmadı , kan bağışı yapmamı önerdi doktor 
0 oy
(27,117 puan) tarafından
Sonuçlardan anlamıyorum. Ama hamileyken benim de bir sürü referans dışı değerim vardı. Çok korkmuştum. Doktora bı gittim. Hepsi çok normal dedi. Hiç sorun olmadı . Bunun gibi başka durumlar da oldu . O yüzden ben hiç tahlil sonuçlarına kendim bakmamaya karar verdim. 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 394 göst.
17 Eylül 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Acemianne35 (162 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 257 göst.
+3 oy
3 cevap 567 göst.
21 Ağustos 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Canan5672 (227 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 1,298 göst.
9 Temmuz 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Duyguu27 (8,705 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,568 soru

24,670,927 cevap

367,255 kullanıcı

...