0 oy
1,273 göst.
Diğer kategorisinde (5,179 puan) tarafından
Biri 3.5 yaşında diğeri 2 aylık oldu .

Sadece yemek bulaşık çamaşır yapabiliyom süpürge cektiriyom okadar yine dağınık ortalikk sabah 11 kalkiyom zarzor kahvaltı yapiyom beceremiyom akşama kadar oturmuyorum ama yinede ev aldı başını gidiyor.

23 Cevaplar

0 oy
(1,746 puan) tarafından
Ayni bensin malesef gec kalkıncada insan iç yapası gelmiyo satler hızlı geçiyo
-Reklam-
0 oy
(739 puan) tarafından
2 çocuğum var 4 senedir ben 11 i hiç görmedim gece uyumadıklari halde 7 de ayaktayız 8 görünce şükrediyoruz anca o şekilde iş yetişiyor Bi yatarken yer görüyorum oda zaten emmeye kalkınca uyku alamıyorum yani düzen istiyorsan uykusiz kalıyorsun uyucm dersen yetişmez boşvericeksin ortasi yok :) 
0 oy
tarafından
Benim de tek çocuk var. Daha küçük ama yetişmiyor saldım ya rahatım dağınık oluversin bir gün bir odayı diğer gün bir odayı temizliyorum 

İlgili sorular

0 oy
29 cevap 1,684 göst.
0 oy
27 cevap 1,135 göst.
+3 oy
7 cevap 299 göst.
13 Mayıs 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde asllyd (665 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,006 göst.
13 Haziran 2024 Aile & Aşk kategorisinde Nare88 (498 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,211 soru

24,666,310 cevap

366,996 kullanıcı

...