0 oy
135 göst.
Diğer kategorisinde (436 puan) tarafından
Kizlar 3 aylık ikizlerim var oğlum aşırı kusuyor bazen de püskürtür gibi.Basina gelen var mı geçiyor mu zamanla

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Benim yeğenim öyle kusardı reflü demişti doktor reflü yatagı almştı abim böyle bir kusma yok ama mama kullanırdı mama da etkiler demişti doktor değiştirmişlerdi ama yine olmştu 8 ayına kadar devam etti  snra düzeldi neler çektiler 
(436 puan) tarafından
Aynı durumdayim canım reflü teşhisi nasıl kondu
tarafından
Bilmiyorum ki doktor söyledi nasıl kondu bilmiyorum ama korkulacak bir durum değil merak etme genelde hemen hemen bazı bebeklerde oluyor
-Reklam-
0 oy
(3,582 puan) tarafından
Reflü olabilir. Reflü yatağı kullanın. Mama yiyorsa doktora sorun ona uygun mama veriyor.
(436 puan) tarafından
Aaa reflü maması ayri mi

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 442 göst.
7 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Pembevisnee (3,446 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 290 göst.
25 Temmuz 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hll (43 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 172 göst.
21 Aralık 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde izmirli2 (127 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 354 göst.
1 Ocak 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,431 soru

24,669,014 cevap

367,156 kullanıcı

...