0 oy
264 göst.
Diğer kategorisinde (1,451 puan) tarafından
Ben hiç yapmadim yemedim de nasıl oluyor tadı yapan varsa nasıl yapiyorsunuz

7 Cevaplar

0 oy
(27,122 puan) tarafından
Tadı güzel. Yapması zahmetli. 
-Reklam-
0 oy
(13,715 puan) tarafından

Bayılırım geçen yaptım bende ama yine istiyor benimkiler 

image

(1,518 puan) tarafından
Benim ölçülerle 30 tane cikiyo en fazla. Senin maşallah baya çıkmış artmış bile. Ölçülerini ne kadar yaptın canım bide kare gibi olanlar ne merak ettim
(13,715 puan) tarafından
Göz kararı yaparım ben canım ölçüm yok
Sanırım 1 kg vardı burdaki bulgurum 1 küçük tepsi daha olmuştu ama o yok fotoda
Kare olanda gırs deriz biz kızım için yapıyorum o çok sever
(1,518 puan) tarafından
Ellerine sağlık :)
0 oy
tarafından

Ben o zahmete giremem :D ama tadı da ağır geliyor bana hep küçük yerim 

0 oy
tarafından
Çok güzel oluyor yaa özellikle tavuklusu. :) postu gördükten sonra eşime yapalım dedim :))
0 oy
(3,898 puan) tarafından
Ay mükemmel bir şey ya en sevdiğim listesinde başları tutar
0 oy
(8,152 puan) tarafından
Bir ben sevemedim sanırım yaa hiç hoşuma gitmedi maç yerde yedim çok ağır geliyor bana
0 oy
tarafından
İçin olayı karnıyarık içi gibi hamuru ince yaparsanız ve içine ceviz de koysanız çok güzel oluyor eşimin en sevdiği yemek

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 305 göst.
23 Mayıs 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde eylul123 (143 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 375 göst.
0 oy
0 cevap 144 göst.
4 Eylül 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Miyu_Miyu (1,157 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 532 göst.
24 Ağustos 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Sevmus (79 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,700 soru

24,672,689 cevap

367,353 kullanıcı

...