0 oy
129 göst.
Diğer kategorisinde (589 puan) tarafından
Kızlar 31 haftanın içindeyim. Üst tarafta kırık dişim vardı sallanıyor. Altta da dolgum vardı oda kırıldı çekilir mi dolgu mu yapılır bilmiyorum. Yaparlar mı bi sıkıntı olur mu 

1 cevap

0 oy
(2,737 puan) tarafından
Dayanabiliyorsan doğumu bekle. Dolgu da olsa çekim de olsa her türlü anastezi verecekler sonuçta. bebeğe geçmesin.
(589 puan) tarafından
Valla inşallah dayanabilirim. Sağ tarafımla hiç bişey yiyemiyorum şuan
(2,737 puan) tarafından
Ben doğum yaptım ertesi gün dişimi çektirdim öyle bıkmıştım :D ama nasıl rahatladım sende rahatla inşallah
(589 puan) tarafından
Ayy inşallahhhhhh
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 143 göst.
27 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Mutluu annee (1,284 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 194 göst.
18 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 170 göst.
16 Mart 2024 Diğer kategorisinde Simsek21 (1,796 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 237 göst.
3 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Edanur.Kocak (0 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,440 soru

24,669,183 cevap

367,162 kullanıcı

...