Hey allahım ya unutayım mı ne demek kaldıysa beden falan gidip alsana töbe töbeee
Al canm imkanın varsa git al
Bende kırmızı Bi elbise görmüştüm okadar da yakışmıştı ki üzerime....
Ama almadım pişmanım içim kaldı o elbisede
1,512,782 soru
24,673,788 cevap
367,418 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın