0 oy
221 göst.
Diğer kategorisinde (168 puan) tarafından

Yeni ehliyete yazıldım kızlar 1 haftadır derslere felan gidiyorum geçen gün hoca bir soruyu benim çözmemi istedi bende çözdüm ama sorun şu ki ben önceden beri kekemelik vardı biraz evlenince bittiğini sanıyordum 4 yıldır evliyim, çok heyecanlandıgim için o soruyu çözerken de biraz kekeme durumu yaşadım ve utandım kendimden 


bilerek yaptığım bise değil ama, çekiniyorum ve korkarak giriyorum derslere hadi yazılıyi geçtim diyelim, 
ehliyette motor bölümü felan komisyon soruyor ya heyecandan kekelersem ve biraz gec gelirse cevabim(kekelemekten) onlar da hemen kaldın dermi
Kurs yerine de soyleyemedim biraz kekemelik var diye 
Sorun ediyorum bunu kendime korkuyorum napcam bilemiyorum Bi türlü rahat hissedemiyorum, 

1 cevap

0 oy
(3,631 puan) tarafından
Hayır kalmazsın ehliyetini konuşamayanlarda alıyor 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 606 göst.
0 oy
1 cevap 254 göst.
0 oy
5 cevap 392 göst.
0 oy
0 cevap 168 göst.
14 Ekim 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Dozdere1 (18 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,603 soru

24,671,228 cevap

367,273 kullanıcı

...