0 oy
253 göst.
Diğer kategorisinde (4,863 puan) tarafından

kızlar bu ayakkabidan kullanan varmı aranızda rahatmı ve güzelmi 

image

2 Cevaplar

+1 oy
(3,631 puan) tarafından
Kullanmadım ama alt kısmı ağırlık yapar sert  gibi duruyor 
-Reklam-
0 oy
(610 puan) tarafından
Bunu gibi terlik almıştım lastik kısmı zor oluyor giyip çıkarması ama çok şık mış 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 501 göst.
10 Temmuz 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Minikanne (3,853 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 347 göst.
10 Mayıs 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde kubra38 (189 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 382 göst.
13 Mayıs 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 949 göst.
28 Mart 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,425 soru

24,668,903 cevap

367,153 kullanıcı

...