0 oy
433 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Ailem aradı görüntülü çocuklara baktılar biri kız diğeri erkek iki dünya tatlısı evladım var gözlerimin aynası onlar benim 

Babam dediki en çok hangisini seviyonuz dedi 

Biraz durdum ve şöyle cevap verdim yaralarimi Desti bişey demiyorum Allah'a havale ediyorum .ben ailemi 

Kızımız sağ gözümüz oğlumuz sol gözümüz dedim sustu anladım ben dedi hayırlı günler dedim kapattı 

Kendileri kız erkek ayirdimi yaptığı için tabi erkek herzaman ağır basar ailemde kardeşime mülk aldı diye harçlık verirler yüksek miktarda bizede gelince bir iğne yok neden ben kızım çünkü 

6 Cevaplar

0 oy
(751 puan) tarafından
Afedersin canım ama sana ayrım yaptıkları yetmemiş sıra çocuklarına mi gelmiş. Bu zihniyetteki insanlari özellikle çocuklarınızın yanında bu şekilde konuşturmayin iyi cevap vermişsin 
tarafından
Zaten verdiğim cevap unu sus pus etti oğlumda yüzlerine bakmadı ben Allah'a havale ediyorum elimden gelen evlatligi yapacağım ki cenneti ben kazanayim
-Reklam-
0 oy
(585 puan) tarafından
Yanlış olsa da genelde çocuğa sorulur ya anne babaya sorulduğunda ilk defa duydum. Ben olsam cevap veremezdim herhalde. Soruyu okuyunca bile afallayıp kaldım.
tarafından
Evet canım bir kez daha ayrım yapildigimi yüzüme tokat gibi vurdular
0 oy
(3,631 puan) tarafından

Çok çocuklu bir anneye sormuşlar; “Hangisini daha çok seviyorsun?” diye. Şöyle demiş: -İyileşene kadar hasta olanları -Eve dönene kadar dışarıdakileri -Büyüyene kadar küçüklerini -Ölünceye kadar hepsini seviyorum deseydin.. 

tarafından
Demi ama bide şöyle dedim aslında
Bu soruyu hir aile büyükleri daha sordu baba dedim eşimde şöyle cevap verdi ne onu ondan fazla sevmem çünkü kız çocuğu  berekettir oğlan çocuğu rahmet
(3,631 puan) tarafından
Bosver eskiler bazen kafaları da eskide kalıyor
tarafından
Unrumda bile değil eşime dedim dişimizi tornagimiza bakacağız iki evladıma aynı ölçüde mal evde ev arabaysa araba
(3,631 puan) tarafından
Maşallah size
0 oy
(31,536 puan) tarafından
Ben o evlat ayıran vicdansız anne babalardan değilim derdim 
tarafından
Denmiyor işte gülüm denmiyor ben haksız oluyorum
0 oy
(1,246 puan) tarafından
Çok iyi cevap vermişsin. Gıcık oluyorum kız-erkek evlat ayrımı yapanlara. Korkarım onlar oğlunu daha çok sevecekler. Kızının bu ayrımı hissetmesine asla izin verme olur mu ❤️
(1,246 puan) tarafından
Evet haklısın. Çocukların çok şanslı. :)
tarafından
Ben daha kendimi onlara yetersiz hissediyorum ama
(1,246 puan) tarafından
Eğer kendini çocuklarına yetersiz hissediyorsan gerçekten iyi bir anne olduğun içindir. :)
tarafından
Teşekkür ederim canım ❤️ yorumun benim yüzümü güldürdü
(1,246 puan) tarafından
Rica ederim :)
0 oy
tarafından
En nefret ettiğim konulardan biri malesefki kız erkek ayrımı yapan çok kişi var benim iki oğlum bir kızım var hepside benim için aynıdır yani anlamıyorum insan nasıl evlatlarını ayırır nasıl birini diğerlerinden daha çok sever işte böyle insanlar yüzünden ilerliyemiyoruz gelişemiyoruz hep yerimizde sayıyoruz 
tarafından
Haklısın canım

İlgili sorular

0 oy
29 cevap 2,451 göst.
0 oy
6 cevap 670 göst.
2 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+2 oy
10 cevap 785 göst.
30 Mart 2026 Diğer kategorisinde Gurbetci_Saban (5,685 puan) tarafından soruldu
0 oy
24 cevap 680 göst.
1 Haziran 2023 Diğer kategorisinde Daisyyy (1,137 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...