0 oy
153 göst.
Diğer kategorisinde (24 puan) tarafından
Kızlar geçen hafta düşük tehlikesi için Dr iğne vurdu bitane 3 tane iğne kaldı hafta da bir vurucam birde fitil verdi progestan ama progestan nı fitil olarak kullandığım da kanama oluyor. Öyle çok kanama değil peçeteye sildiğim de geliyor sizce iğne günümü mü beklesem yoksa acile gitsem mi.   7+6 haftalık

2 Cevaplar

0 oy
(24 puan) tarafından
Cvp veren yok mu
-Reklam-
0 oy
(71 puan) tarafından
Bence doktora git sonuçta kanama türü bazen iyi bazen kötü yorumlanabiliyor. Benimde dha önce başta peçeteye gelen kanamam oldu doktora gttm iğne yaptrcakti istemedm zaten ertesi gün kanama çoğaldı ve düşük yaptım o yüzden kanama varsa bence gitmelisin

İlgili sorular

0 oy
28 cevap 1,754 göst.
8 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 1,626 göst.
23 Nisan 2019 Diğer kategorisinde Sultan (61 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 310 göst.
17 Nisan 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Baloglum. (395 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 96 göst.
4 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Masalimmm (568 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,371 soru

24,668,342 cevap

367,120 kullanıcı

...