0 oy
303 göst.
Kültür-Sanat kategorisinde (53 puan) tarafından
Yargı dizisini izliyor musunuz kızlar bugün maalesef final oldu

4 Cevaplar

0 oy
(5,243 puan) tarafından
Bitsin bence de seveerek izliyodm ama finali.bile izlemedim bu kadar uzun dizi saatlerine sacmamalamak adina bir sezon hadi bilemedin 2 sezon yeter de artar bile
(53 puan) tarafından
Güzel diziydi mantıklı senaryosu güzeldi ya ben çok dizi izlemem normalde
-Reklam-
0 oy
(31,442 puan) tarafından
Pars çıkana kadar izledim ben 
0 oy
(11,830 puan) tarafından
üc kuruşluk aklim vardi finalde o da gtti. bombo.k bi filan olmus yav bisey anlamadim hayat surekli evrilip

kirilip duruyir farkli yerlere
0 oy
(2,405 puan) tarafından
Yaa çok duygulandımmm o ilk bölümleri canlandırmaları vs tüylerim diken diken şuanda ahhahzhah ilk zamanlar çok sıkı takipçisiydim :)) 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 287 göst.
3 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Nurane (758 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 316 göst.
3 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Nurane (758 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 472 göst.
19 Eylül 2021 Diğer kategorisinde -HoneySeptember- (16,494 puan) tarafından soruldu
+2 oy
14 cevap 1,349 göst.
10 Ekim 2021 Kültür-Sanat kategorisinde -HoneySeptember- (16,494 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,228 soru

24,666,588 cevap

367,016 kullanıcı

...