Kabızlık demeyn banaa
Tüm hamileliğm boyunca çektm. Herşeyi denedm. Tek çare duphalac şurup kullandm o iyi geldi. Geçmş olsun.
Yemedigim içmedigim kalmadı ama gecmedi en sonunda doktorum hap verdi onu kullandım akşam içerdim sabah isallik yapmış içmedigim an tekrar kabına olurdum hiç ortayı tutturamadım şimdi nasıl olduysa kabizligim geçti
1,512,270 soru
24,666,974 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın