0 oy
172 göst.
Diğer kategorisinde (972 puan) tarafından

kan idrar tahlillerim e nabıza düşmüş doktoruma gönderdim. bu arada 7 haftalik gebeyim. doktorum kan tahlilim normal dedi. idrarı birde hastanede yaptır saglik ocaginda degil . bu tahlillerden anlayan varmi resim koyuyorum aşagiya idrar da pozitif çıkmiş iki sey daha var ama ben anlamadim umarım önemli birsey yoktur anlayan lütfen yazabilir mi

image

1 cevap

0 oy
tarafından
üroloji doktoruna gitmen gerekebilir canım, ileri haftalarda idrarda protein kaçağı gebelik zehirlenmesine sebep oluyor
(3,008 puan) tarafından
HBS hastalığa bağışıklığınkz olduğunu gösterir yüksek olması lazım zaten o değer normal ama protein sıkıntınız var
(972 puan) tarafından
anladim dogum yaptiginda bebeginle ilgili bi sıkınti olmusmuydu
(972 puan) tarafından
Alena21 sağol cnm doktorum dedi birde hastanede yaptırın sonuca göre yönlendirecek galiba
tarafından
maalesef 14 gün küvezde kaldı
(972 puan) tarafından
anladim cnm bakalim ya hayırlısı erken doğurmussun ya ondan da küvezde kalmiş olabilir umarım öyle olmam bide hastanede yaptirayim insallah düzelmis olur
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 191 göst.
0 oy
0 cevap 111 göst.
13 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde seydanur2500gmailcom (0 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 219 göst.
14 Aralık 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 3prensannesi (3,107 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 844 göst.
2 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Essen (128 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,379 soru

24,668,398 cevap

367,122 kullanıcı

...