Herkese çok çok selam öncelikle
Bir vesile ile yeniden buraya girince selam vermek istedim
Kişisel post olmaması adına
En çok kimi özlüyorsunuz diye bir soru bırakıyorum
Kocami,hayat arkadaşımı, sırdaşımi, yoldaşımı,yarimi, sığındığım limanimi,sırtımı yasladigim meğer tek dert ortagimmis
Anne olduktan sonra bebeğimle geçen her güne o kadar hızlı büyüyor ki bi önceki günlerimizi bile özlüyorum
Hiç görmediğim babamı, benden uzakta olan ailemi, babamın öldüğünü bilmeden yaşadığım çocukluğumu ☹️
Ailemi. Hem de çok
1,512,251 soru
24,666,815 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın