0 oy
181 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
Şeker yuklemesi yapılmadı hastane değişti yeri sıra bulamadım olmadı ebe aradı az önce artık günü geçmiş olmaz dedi 

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Önemli tabiki ben sadece şeker yükleme testi yaptırdım detaylıya girdim o kadar
(11,989 puan) tarafından
Detayliya girdim herşey tam şeker yüklemesi olmadı o ara hastane değişiklik oldu sıra bulamadım 1 ay süresi geçti
tarafından
Yani açlık kan şekerine falan bakılırdı iyi olurdu
(11,989 puan) tarafından
Aynen ama olmadı oğlumda sorun cıkmadı
-Reklam-
0 oy
(670 puan) tarafından
Ben ilk gebeligimde yaptım ama ikincisinde yaptirmadjm
(11,989 puan) tarafından
Benimde öyle oldu canım
0 oy
(15,589 puan) tarafından
İki cocugumdada hiç bir test yaptırmadım ayrıntılı ultrasyona girdim sadece (kan idrar tahlili hariç) 
0 oy
(640 puan) tarafından
Ben hiç böyle şeyleri yaptırmadım buralarda görüyorum hep 
(11,989 puan) tarafından
Oğlumda oldu kızımda olmadı canım hastane 1 ay da anca tasindı
0 oy
(8,044 puan) tarafından
Yok canım ben de yaptırmadım onun yerine açlık tokluk şeker kanı verdim 
(11,989 puan) tarafından
İsallah canim ebe sordu önemli dedi
(8,044 puan) tarafından
Yok canım ilk gebeliğimde özelde ki doktorum önermediydi bana yaptirmani tavsiye etmem ama kendin bilirsin dediydi o öyle deyince ikisinde de yaptırmadım

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 182 göst.
0 oy
4 cevap 374 göst.
19 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Zehram (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 226 göst.
27 Aralık 2023 Diğer kategorisinde 2516 (2,885 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 519 göst.
27 Aralık 2023 Diğer kategorisinde 2516 (2,885 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...