0 oy
158 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Hanımlar benim kızım 15 aylık ve diş çıkarırken ateşi çıkıyordu ağlıyordu.normal dedim.ama şimdi azı dişleri çıkarıyor ama enfeksiyon kapmış.boyle beyaz bir iltihap çıkıyor.balon gibi değil bildiğimiz beyaz bir iltihap ve çok ateşi çıkıyor.üç gündür doğru dürüst bir şey yemedi . dün doktora götürdüm doktor enfeksiyon kapmış dedi.cubukla dişine dokununca kan geldi baya kan getirdi . sonra dedi ki günde iki defa dişi temizle .yani sizin çocuğunuz diş çıkarırken böyle oldu mu hiç .çok kötü 

3 Cevaplar

0 oy
(208 puan) tarafından
Evet, kızım butun dişlerinde enfeksiyonla birlikte dişlerini çıkardı hep.
tarafından
yani dişle birlikte iltihap mi geliyordu biz peçeteyle siliyoruz o derece iltihap geliyor.ne kadar sürer bu durum sizce ilk defa böyle oldu
(208 puan) tarafından
Dişle birlikte iltihap gelmiyordu. Disle birlikte bogaz enfeksiyonu geciriyordu hep kizim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Canım çok kötü olmuş ya bizimki sadece balon gibi olup patlıyordu.iltihap görmedim ben Allah şifa versin inşallah 
0 oy
tarafından
..............post yukarı 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 151 göst.
0 oy
2 cevap 96 göst.
16 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Aylin7 (307 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 146 göst.
+2 oy
4 cevap 284 göst.

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,185 cevap

366,986 kullanıcı

...