Dünya benim oldu diye onume geleni yerdim
Canım sıkılırdı eşim ile oğlum da olsun yanım da 3 ümüze kalsın dünya
Beni neden yanlarina almamislar diye oturup aglardim beni sevmiyirlarmi şaka şaka uyurdum her halde)))
Marketlerdeki bütün cipsleri yerdim
Üzüntüden ağlardım
can sıkıntısından bunalıma girerdim galiba
1,512,338 soru
24,667,956 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın