0 oy
197 göst.
Diğer kategorisinde (1,229 puan) tarafından
Sorum yukarda hanımlar ikisi arasında kaldım 

2 Cevaplar

0 oy
(15,831 puan) tarafından
Kapitoneli iyi oluyor diğeri hışırdıyor daha ince oluyor.

Ben ilk diğerinden aldım çabuk eskidi kapitoneli 5 yıla yakındır kullanıyorum taş gibi
-Reklam-
0 oy
(133 puan) tarafından
Kapitoneli aldım memnunum diğerlerinin altları dökülmüştü bunda olmcak gibi yani simdiye kadar olmadı 1 ay olmuştur alalı çokça da yıkadim çocuk yattığı için 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 194 göst.
0 oy
0 cevap 93 göst.
16 Nisan 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Elifli1 (1,364 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 572 göst.
27 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Birhilall (3,104 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 226 göst.
4 Ağustos 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Beyaz05 (60 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,441 soru

24,669,200 cevap

367,164 kullanıcı

...