0 oy
315 göst.
Diğer kategorisinde (1,802 puan) tarafından
Ayy kızlar yiğit horoz ilk günden çöktü altinkilicta düştü geri off napcaksiniz

6 Cevaplar

0 oy
(1,984 puan) tarafından
Satmayı düşünüyorum ztn sadece altınkılıç almıştım diğerlerinin borcu çok diye sen napcksin satcak misn of dün ne güzel 233 tlydi karım keşke satsaydim 
(1,802 puan) tarafından
Benimde 189 du ya keşke satsaydim :(
(1,984 puan) tarafından
3. Günden hemen nsl düşer ya :(
(1,802 puan) tarafından
Yiğit bugün ikinci horozda ilk günden gitti 3.gun normal artık:)
-Reklam-
0 oy
(19,321 puan) tarafından
Ay bende yiğit aküde zarardayim. Altinkilic daha düşer mi acaba. Zarara geçmeden ikisinide satsam mi acaba. 
(1,802 puan) tarafından
Altinkilic düzeldi birazda yiğit mahvetti ya
0 oy
(487 puan) tarafından
Altinaydan sonra hiç birini almadım valla. Dandik şirketler halka arz oluyor. Paramızla oynuyorlar maalesef
0 oy
(13,671 puan) tarafından
Dün satış emri verdim yiğit almadım zaten altınkılıç var sadece umarım satılır 
0 oy
(20,952 puan) tarafından
Hepsini almistim horoz daha başlamadan ekşi ile açtı neyseki satıldı ama yigit akü ve altinkilic satış werdm verdim satilmayacak 
0 oy
(5,740 puan) tarafından
Artık halka arz girmiyorum 100 200 TL için değmez eskisi gibi değil artık çok kazandırmıyor onun yerine bilkndik iyi hisselere uzun vadede alıyorum 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 723 göst.
28 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Poyraz_Mira (1,802 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 855 göst.
11 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 244 göst.
6 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Sumeyyeali (1,451 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 771 göst.
23 Nisan 2021 Aile & Aşk kategorisinde Oznur13 (73 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,262 soru

24,666,915 cevap

367,044 kullanıcı

...