+1 oy
462 göst.
Diğer kategorisinde (39,736 puan) tarafından
Bu son 3 4 bölümdü izlemiyordum yalı çapkını. Bugün izledim çok güzeldi ya senarist son dakika attı gollerini valla. Ama son sahne bayağı bayağı iyiydi. Organın gelmesine mi sevineyim. Yoksa feritin yakarışlarina mı üzüleyim anlamadım. Geçen sene seyran feriti kucaklamıştı. Bu sezon ferit Seyrani. 

4 Cevaplar

+1 oy
(11,233 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Ayyy efsoooyduuu nasıl beklicez yeni sezonu şimdi
(39,736 puan) tarafından
Zaman geçer mi be şimdi:(
-Reklam-
0 oy
(11,989 puan) tarafından
Bakamadım oğlum izletmedi uyursa birazdan izlicem
(39,736 puan) tarafından
İzle izle bomba bir bölümdü
(11,989 puan) tarafından
Şuan uyusun diye oğlum bakiyom
0 oy
(3,386 puan) tarafından
Sacmalidi artık i,lemiyorum kızılcık serbetine baktım ama gaddari izledim final oldu keske olmasaydı 
(39,736 puan) tarafından
Sacmaladilar diye izlemiyordum ama bugün iyi toparladilar.
0 oy
(8,116 puan) tarafından
Organ  kim orhan mi o ölmedi  mi diziden ayrilip
(39,736 puan) tarafından
Organ yazdığımı şimdi fark ettim sen diyince :D. Ölmemiş ölü gibi gösterdiler kadın rahat bıraksın diye. Kadın da ölünce artık saklamanın anlamı yok diye geri geldi. Halbuki diziden çıkmıştı pasta falan kestiler bende anlamadım
(8,116 puan) tarafından
Akşam izleyemedim  cnm

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 1,028 göst.
0 oy
2 cevap 200 göst.
0 oy
8 cevap 434 göst.
0 oy
2 cevap 334 göst.
9 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Keyfimizpasadayok (1,132 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,393 soru

24,668,556 cevap

367,129 kullanıcı

...