0 oy
145 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
Şu sıralar cok akıntı oluyo normal mi ki daha randuvuma var bide sırt ağrisi oluyo çok oturunca yatınca da heryerim uyuşuyo ağrıyo napacam ben 

1 cevap

0 oy
tarafından
Genel olarak akıntı oluyor zaten. Ama çok oluyorsa enfeksiyondur muhtemelen. 
(11,989 puan) tarafından
Gidince sorcem randuvuma var daha kan da verdim sorun yok şuan dedi sağlık ocağı
tarafından
Canım son haftalardasın ağrı uyuşma falan çok normal. Kanların temiz çıkmış. vajinal enfeksiyondur
(11,989 puan) tarafından
Olabilir canım oğlanda sadece doğum sirasında zorlanmıstim onda mide bulanti çektim bunda kas ağrısı uyuşma gece çok oluyo
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 241 göst.
12 Nisan 2026 Diğer kategorisinde nurr001 (4,838 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 162 göst.
20 Mart 2025 Diğer kategorisinde elifcfcf (72 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 80 göst.
26 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Yildiz0101 (121 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 98 göst.

Kategoriler


1,512,419 soru

24,668,852 cevap

367,149 kullanıcı

...