0 oy
347 göst.
Diğer kategorisinde (10 puan) tarafından
Aylardır vajina ve makatta kaşıntı oluyor bazen aşırı derecede oluyo bazen olmuyo. Özellikle regl döneminden çıktıktan sonra daha fazla oluyor. İnternetten baktım içim karardı rahim kanseri vulvo kanseri falan yazıyo

Yeni takıntı yüklendi resmen şuan bana hiç önemsememiştim halbuki şuan çok kaşındıgı için bakayım dedim 

8 Cevaplar

0 oy
(5,470 puan) tarafından
Mantar olabilir bı doktora görünün geçmiş olsun 
-Reklam-
0 oy
(9,473 puan) tarafından
Kaşıntı mantardan olabilir 
0 oy
(154 puan) tarafından
Mantar dır travazol krem al eczaneden iki sürmeye hemen geçiyor
0 oy
(16,096 puan) tarafından
Onemsememismiydin :) doktora mi gitsen acaba
0 oy
(39,700 puan) tarafından
Mantar olmuşsun. Hiç mi doktora gitmedin o kaşıntıya nasıl dayanıyorsun. Ben 1 hafta zor dayandim 
0 oy
(1,573 puan) tarafından
Enfeksiyon var 
0 oy
(168 puan) tarafından
En büyük hatayı direkt Google a bakarak yapıyoruz bende de var o malesef ya durup durup kendime dert çıkarıyorum baş ağrısı yazsan beyin tümörü çıkıyor zaten hiç.bakma oralara:) kaşıntı benimde üst bölgede vardı travazol krem verdi doktor geçti
0 oy
(6,094 puan) tarafından
Iccamasirina 2 3 damla.nioli yağ damlatmani oneririm günlük 

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 723 göst.
2 Ocak 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 747 göst.
4 Kasım 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Büşrasu (656 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 215 göst.
21 Mayıs 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 751 göst.
19 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Tunanin annesi (548 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,207 soru

24,666,271 cevap

366,992 kullanıcı

...