0 oy
1,514 göst.
Diğer kategorisinde (1,345 puan) tarafından

  Karne notlarını girmiş öğretmeni e okuldan baktım sadece 2 dersi yeterli yazıyor ne anlama geliyor bilgisi olan var mı 

image

14 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yani ne iyi ne kötü 
(1,345 puan) tarafından
İlk defa gördüm genelde iyi yazıyordu
-Reklam-
0 oy
(13,663 puan) tarafından
Ne iyi ne kötü arada canım 
0 oy
(12,998 puan) tarafından
E devleten mı baktın e okul şifre lzm dimi benimde kızım 2 inci sınıf iyi beklemiyorum karneyi
tarafından
E devletten MEB e gir cnm çıkıyor yazılmış karneler
0 oy
tarafından
Bizde hiç öyle birşey yazmıyor ne demek acaba bende merak ettim 
0 oy
(409 puan) tarafından
İlk defa böyle yazıldığını görüyorm.
0 oy
(11,989 puan) tarafından
Öteki derslerinden sanırim biraz düşük demek 
0 oy
(6,156 puan) tarafından
Yani orta derece galiba canım.
0 oy
(747 puan) tarafından
Diğeri kadar iyi değil demek
0 oy
(16,379 puan) tarafından
Canım sen eski yöntemle onu 2 yada 3 gibi düşün
0 oy
(935 puan) tarafından
Cok iyi, iyi, orta vardı şimdi bumu çıkmış ilk defa gördüm 
0 oy
(1,876 puan) tarafından
Orta demek birde gelistirmeli var o da düşük demek sanırım bende bu sene öğrendim 
0 oy
(2,179 puan) tarafından
Ne iyi ne kötü demek 
0 oy
(837 puan) tarafından
Benım 4de gıden kızın heps yeterlı yanı orta demek
(1,345 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim ♥️
0 oy
tarafından
eskiden 1-2-3-4-5 yazardı. çok iyi yazan 5 olsa yeterli2 veya tür. sınıfı geçer ama dikkat edilmesi gerekli
(1,345 puan) tarafından
Kesinlikle dikkat edilmesi gerekir teşekkür ederim ♥️

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 373 göst.
0 oy
16 cevap 924 göst.
8 Ocak 2025 Moda kategorisinde Ftm1907 (979 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 1,767 göst.
12 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Baharcancaz (119 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 208 göst.
3 Eylül 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,790 soru

24,673,897 cevap

367,425 kullanıcı

...