Seninki yine iyiymiş. Benim iki tane görgüsüz görümcem var. Kocamı arar "5 dakikaya kadar sizdeyiz evde misiniz?" derler. Benide hiç aramazlar. Yemeğe kalırlar, saatlerce mutfakta hazırlık yapmaktan yanlarında bile oturamam. Sonra yer içer bulasiklar kalır giderler...
Senin şikayetin benim hayalim resmen
Geleceklerini önceden söylesinler de kocama söylesinler djsjsjsj
1,512,676 soru
24,672,203 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın