0 oy
385 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (9 puan) tarafından
Ama aradım sımdıde gıtmem dıyor annem yemek falan yapmıs sız nasıl tepkı verırdınız şuan arkadaslrının yanında esım

9 Cevaplar

+1 oy
(1,408 puan) tarafından
Ben tek giderdim gelmezse gelmesin
(6,959 puan) tarafından
+++++
-Reklam-
0 oy
(5,508 puan) tarafından
Kendim çıkar giderim, bir daha ailesiyle de görüşmem. Saygısızlık çünkü bu.
0 oy
(19,321 puan) tarafından
Söz verdiysen eşşek gibi geleceksin derim. Yoksa tek başima giderim. 
0 oy
(11,990 puan) tarafından
Ben kendim giderim  gelmese gelmesin
0 oy
(3,386 puan) tarafından
Söylerim geliyorsan gel gelmiyorsa karsiligini alırsın der kapatır kendim giderdim gelmezse ailesine aynısını yaparim
0 oy
(498 puan) tarafından
Kadın o kadar uğraşmış,yemek yapmış ziyan olmasın  gidelim ayıp olur de.Cunku kendi eşimden biliyorum bazen gidesileri bile gelmiyor .
0 oy
(5,792 puan) tarafından
Sen de aynısını yap ona
0 oy
(7,796 puan) tarafından
Kendin kalk git. Onun gönlünün olmasını bekleme. Lafını da söyle esirgeme.
0 oy
(10,518 puan) tarafından
Asla evde beklemem çıkar kendim giderim. Sende oradan gel derim bitti.

İlgili sorular

0 oy
22 cevap 1,103 göst.
6 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 812 göst.
2 Mayıs 2024 Aile & Aşk kategorisinde Sevgi344 (580 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 776 göst.
27 Ocak 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 910 göst.
30 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde Emelinannesi94 (13 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,818 cevap

367,250 kullanıcı

...