0 oy
159 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (474 puan) tarafından
Hanımlar bugün sezeryan oldum çok şükür doğum yaptım ameliyat anında anestezi doktoru skolyoz olduğunu söyledi iyi de skolyoz olsam illa bir ağrı eğrilik ne bileyim fark etmez miydim kafam baya karışti ilk defa böyle duydum iyileştikten sonra doktora gidip bir bastıricam baya uğraştı iğneyi sokmak için iyide zaten eğiliyorum ekstra kendileri de kafamı egdikleri kadar egdiker mosmor olmuş iğne yeri kaç kere sokup çıkardılar heyecandan ve korkudan titremesen dik duramiyordum

1 cevap

0 oy
(4,757 puan) tarafından
Olabilir canım hafif derecede kaldıysa anlamazsın doğuştan veya ergenlikte oluşunca ilerliyor ama ileri yaşta bulunca ilerlemiyor o yüzden anlasilmayabilir
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 297 göst.
13 Ekim 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 2801 (1,503 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 256 göst.
24 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Busra_yasar123 (133 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 298 göst.
22 Ağustos 2023 Aile & Aşk kategorisinde Tazeannee (116 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 105 göst.
22 Ağustos 2023 Aile & Aşk kategorisinde Tazeannee (116 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,553 soru

24,670,717 cevap

367,237 kullanıcı

...