biz abimle cok yapardık
Ben yapamıyordum
Bende kardeşimle yapardımmm yaaa çok özledim çocukluğumu
Yaa bende cok yapardim. Ah eski gunler☺☺ ama kizima asla yaptirmam duser falan diye ahahahha.
Bencese yapmayan yoktu bizde kardeşiyle yapardık neden acaba diye düşününce cevabını veremediğim soru. Ancak gecen yegenlerimi gormeye gittim iki kardes bu sekilde duruyordu yapmayan yok hâlâ da yapılıyor
Bunu yapmayan ben çocuk oldum demesin az düşmedik ordan
1,512,320 soru
24,667,704 cevap
367,079 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın