0 oy
186 göst.
Diğer kategorisinde (6,162 puan) tarafından
Kızlar ben levelette kullanıyorum markası fark ediyor mu bilmiyorum ama o verdiğim 7 gün arada başım çok ağrıyor geçen ay bazı nedenlerden dolayı hapı alamadım bir ay kullanamadım o bir ay boyunca baş ağrısı çektim acaba ilaca bağımlı falan mı oldu kullanmadığım zaman baş ağrısı yapıyor sizde de oluyor mu

1 cevap

0 oy
(6,162 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Farklı markalar D olabilir illa leverette değil
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 544 göst.
+1 oy
4 cevap 345 göst.
+2 oy
3 cevap 322 göst.

Kategoriler


1,512,170 soru

24,665,859 cevap

366,972 kullanıcı

...