0 oy
101 göst.
Diğer kategorisinde (1,455 puan) tarafından
Kızlar afedersiniz açık kahve tonunda lekelenmem var adet 19unda olmuştum neden olabilir ,başina gelen varmı 

1 cevap

0 oy
(1,246 puan) tarafından
Bende eskiden oluyordu. Doktora gitmiştim, Polikistik Over sendromu olduğunu söylemişti. 2 âdet dönemimin ortasında olurdu. 
(1,455 puan) tarafından
Adet biteli 4-5 gün oldu canım,sureklimi olurdu yoksa birkaç gün devam mı ederdi
(1,246 puan) tarafından
Birkaç gün devam ederdi.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 247 göst.
4 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde M.K. (2,928 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 100 göst.
16 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Asyaagg (291 puan) tarafından soruldu
+1 oy
0 cevap 97 göst.

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,824 cevap

367,250 kullanıcı

...