+1 oy
992 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (156 puan) tarafından
Sorum yukarda benimki güzel gözlüm diye

35 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bir çok şey var ama en çok kullandığımız bitanem;)
(156 puan) tarafından
Ne güzel bizde kullanyoz onu :)
-Reklam-
0 oy
(7,042 puan) tarafından

Cane, canım, gülüm, ömrüm böyle işte :D

(156 puan) tarafından
Dogulumusnz canım :)
(7,042 puan) tarafından
Evet güneydoğu
0 oy
(1,322 puan) tarafından
Aşkım favorimiz
0 oy
(16,100 puan) tarafından

Aşkoooo der hep :D birinin yanindada kaynanamlar falan annemlerin yaninda hayatim der hep

0 oy
tarafından
Birtanem ve yavrum der 
0 oy
(10,293 puan) tarafından
Aşkım Dior aliskanlik oda ağız alışkanlığı ismiyle hitap etmekten yanayım ama dilim alıştı aşkım die çağırıyoruz filan birbirimizi amannn öyle boş işler 
0 oy
(654 puan) tarafından
Daha çok yavrum der aşkım hatun bende sinirlenince kadir derim aramız iyise aşkım hayatım filan klasik bizimkisi 
0 oy
(2,127 puan) tarafından
Çay kat diye seslenir genelde 
0 oy
(2,882 puan) tarafından

Cano gülüm aşkım der hep :D

0 oy
(32,622 puan) tarafından
Hatun diye hitap eder hep
0 oy
(9,219 puan) tarafından
Aşkım canım gülüm der bana bende canım yada kocacım derim
0 oy
(10,522 puan) tarafından
Aşko ve hayatım 
0 oy
tarafından
Genelde gülüm bitanem der
0 oy
(1,180 puan) tarafından
:D yorumlara baktım da, ben hiç yazmayayım 
0 oy
(699 puan) tarafından

Birbirimizin ismi aşkım 

Eğer kendi isiimlerimizle seslenirsek ortada bir sıkıntı vardır 
İşyerinde biri varsa patron der 
Sakalastigimiz insanlar varsa avrat der 
Öyle değişik değişik lakaplar kullanır aklıma şuan gelmedi ama ben genellikle aşkım derim kociskom ara sıra 

0 oy
(680 puan) tarafından
Aşkım, canım, gülüm diye hitap eder, arada adımla hitap ettiği de oluyor.
0 oy
(2,669 puan) tarafından
Pambuğum der genelde :)
0 oy
(1,277 puan) tarafından

Hatun,avrad bunları genelde evde söyler dışarıda ismimle bir birimizle uğraşacağımiz sıra g.tümün kenarı der :silly:

Bir şeyler anlatırken de ben anlamazsam Yavrum diye anlatır 

0 oy
(1,900 puan) tarafından
Biz sadece adimiizj soyluyoruz
0 oy
(19,922 puan) tarafından
Guzel gözlüm çok hos ☺️ benimki hep gülüm yada hayatım der 

İlgili sorular

0 oy
27 cevap 1,579 göst.
0 oy
38 cevap 1,421 göst.
30 Mart 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
30 cevap 3,172 göst.
26 Nisan 2021 Diğer kategorisinde melekk02 (601 puan) tarafından soruldu
0 oy
59 cevap 2,667 göst.
30 Nisan 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,621 soru

24,671,375 cevap

367,279 kullanıcı

...