+1 oy
991 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (87 puan) tarafından
Sorum yukarda benimki güzel gözlüm diye

35 Cevaplar

0 oy
(6,717 puan) tarafından
Ya Hanım der genelde birileri varken Hanım diyor birde gülüm der genlede gülüm diyor 
-Reklam-
0 oy
(3,549 puan) tarafından
Karıcım der bende kocacım derim bazen küp şekerim de diyom 
0 oy
(5,286 puan) tarafından
Hatunum diye hitap eder

 Telefonda da hatun keskin yazılı 
0 oy
(5,470 puan) tarafından

 Hatun -Hanim- yavrum- aşkım hatta aşkum :)))

0 oy
(12,998 puan) tarafından
Genelde aşkım der ama çoğu zmnda karicim der 
0 oy
(3,323 puan) tarafından
Meleğim diye hitap eder telefonundada öyle kayıtlı 6 yıldır en çok kullandığımız aşkım kelimesi 
0 oy
(1,651 puan) tarafından

Eşim hatun aşkım der ben aşkım hayatım kuzum derim. aileler yanında isimle :D

0 oy
(2,179 puan) tarafından
Hatunum der hatun der asenam der başka binde bir asena der
0 oy
(1,443 puan) tarafından
Aşkım der bende canım derim
0 oy
(2,573 puan) tarafından
Askim , yawrum kızdığında ömrüm hayatım ama dış sıka sika 
0 oy
(2,405 puan) tarafından
Genelde hatun der
0 oy
(99 puan) tarafından
Banada karıcım der genelde :)
0 oy
(7,174 puan) tarafından
Hayatim askim bebegim der genellikle
0 oy
(229 puan) tarafından
Hacı der bana bu yüzden çok kez tartıştım ama ağız alışkanlığı herkese derim diyo ben herkes miyim diyorum anlamıyo o yüzden bende bıraktım herşeyi ismiyle hitap ediyorum
0 oy
(8,044 puan) tarafından
İsimlerimizle :D mesajlaşırken yavrucum yavrum

İlgili sorular

0 oy
27 cevap 1,574 göst.
0 oy
38 cevap 1,418 göst.
30 Mart 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
30 cevap 3,161 göst.
26 Nisan 2021 Diğer kategorisinde melekk02 (601 puan) tarafından soruldu
0 oy
59 cevap 2,664 göst.
30 Nisan 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,248 soru

24,666,778 cevap

367,041 kullanıcı

...