1 ayı geçkin bir süre önce düşük yaptım. 27 haziran regl oldum 1 temmuzda bitti. Ama 2 gündür lekelenmem var sağ kasıgımda bir agri kramp gibi oldu lavaboya gittim leke geldi sebebini bilen var mı yada başına gelen acaba normal mi bu durum. Fotoğraf yükledim onun için özür diliyorum
1,512,282 soru
24,667,091 cevap
367,048 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın