0 oy
148 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (33 puan) tarafından
Kızlar baskı hissi var diye doktora gittim karından ölçtü bide ultrasondan ölçtü ikisinin toplamını aldi ve güzel gayet dedi ters rahimliyim bide ben böylemi ölçülüyor acaba 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yanlış anlamada boylemi ölçülür diyorsun doktordan iyimi bilecez biz anlamadm yani doktor bsey biliyorki öyle ölçmüs demekki
(33 puan) tarafından
Burdakiler genelde sadece karından ölçümü veya vajinaldan ölçümü dikkate alıyorlar benimki ikisinin toplamı olarak ölçüldü
-Reklam-
0 oy
(3,446 puan) tarafından
Aynen canım hem usg hem alttan muayene rahim ağzı ölçümünü en doğrusunu alt muayne veriyor iyi dediyse iyidr
0 oy
(3,596 puan) tarafından
Benim alttan ölçmüştü 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 128 göst.
17 Haziran 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Manolya52 (676 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 182 göst.
0 oy
6 cevap 296 göst.
2 Nisan 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Oykulku (1,184 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,367 soru

24,668,283 cevap

367,117 kullanıcı

...