+1 oy
189 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (20 puan) tarafından
Kızlar adet dönemi yaklaşınca göğüste hassaslaşma olur ya benim ki 2 3 aydır her yaklaştığında bir tanesi balon gibi şişiyo ve mastit olur ya emzirirken bildiğiniz elime geliyor düğüm oluyor taş kesiliyo göğsüm sıtma oluyor o kadar ağrı yapıyor ki acillik oluyorum antibiyotik veriliyor neden bu şekilde olur ki kızım 3 yaşında 2 sini doldurmadan kesmiştim sütten ve emdiği dönemlerde sürekli böyle olurdu 

1 cevap

0 oy
(2,275 puan) tarafından
Mastit gibiyi bilemedim canım bizimkiler göğüs hassasiyetine der vücudun gebelik kapmaya hazırlanıyor hani kolay gebe kalırsın diye ama onu hassasiyet olunca derler düğümü bilemedim emzirme dışında 
(20 puan) tarafından
Evet hassasiyet var ve sağ göğsüm çok şiş sertlik var kitle gibi elime geliyo adet olmadan başlıyor adet süreci bitene kadar ama çok acı veriyor Rabbim başka dert vermesin ama zor geliyor artık gündelik hayatımı etkiliyor 3 çocuğum var Rabbim isteyene olmayana versin
(2,275 puan) tarafından
Amin canım çok geçmiş olsun ele geliyorsa o donemde bir gitsen doktora mamografi filan ister belki ağrısı da çok olur onun
(20 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim Evettt çok ağrı oluyor
(2,275 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah tez zamanda.
(20 puan) tarafından
Amin amin Allâh razı olsun canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 217 göst.
0 oy
3 cevap 304 göst.
0 oy
5 cevap 295 göst.
16 Kasım 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 207 göst.
15 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Yusuf Mirzam (189 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,811 soru

24,674,089 cevap

367,434 kullanıcı

...