0 oy
633 göst.
Diğer kategorisinde (4,928 puan) tarafından

Pantolon giyinmiyorum, elbise ve etekler altına giyinmek için kibar beyaz spor ayakkabı alacağım. Sizce hangisi hanımlar, ben ağırlıklı olarak ilkini beğendim sanki

image

image

image

image


13 Cevaplar

+1 oy
(5,238 puan) tarafından
1. Ve sonuncu olanı beğendim canım ama en çok 1. Olan 
(4,928 puan) tarafından
Teşekkür ederim ♥️
-Reklam-
0 oy
(32,625 puan) tarafından

:) bende bunu aldım bir numaraya benziyo us polo 

image

(32,625 puan) tarafından
Ben internetten almadım canım ayakkabıcımız var ordan aldım 1500 tl
(789 puan) tarafından
Çok güzelmiş güle güle giyinin bende bir bakym Trendyoldan
(32,625 puan) tarafından
Tavsiye ederim çok rahat ve kolay temizlenen bi ayakkabı
(4,928 puan) tarafından
Evet polo nun bu modelini bir de Converse modelini beğeniyorum kibar
(32,625 puan) tarafından
Hemde çok rahat
0 oy
(1,716 puan) tarafından
Birinci güzel
(4,928 puan) tarafından
Teşekkür ederim ♥️
0 oy
(983 puan) tarafından
2. Ve sonuncu koşu ayakkabısi gibi güzel değil bence 
(4,928 puan) tarafından
Teşekkür ederim ♥️
0 oy
(2,496 puan) tarafından
Dördü de hoş değil am illa birisi diyorsan birinci. İkinci çok çok kötü duruyor. Dördüncü de 45 yaş üstü teyze ayakkabısı gibi 
(4,928 puan) tarafından
Teşekkür ederim ♥️
0 oy
tarafından

Bence de 1 olsun balım <3

(4,928 puan) tarafından
Teşekkür ederim ablacım ♥️
0 oy
(7,180 puan) tarafından
Ben 2.yi begendim
(4,928 puan) tarafından
Teşekkür ederim ♥️
0 oy
(251 puan) tarafından
1.  Si güzel bence 
(4,928 puan) tarafından
Teşekkür ederim ♥️
0 oy
(6,669 puan) tarafından
Bencede ilki ya ☺️
(4,928 puan) tarafından
Teşekkür ederim ♥️
0 oy
(9,220 puan) tarafından
İlk resim ve son resimdeki en güzeli ikinci olanı hiç beğenmedim
(4,928 puan) tarafından
Teşekkür ederim ♥️
0 oy
(1,772 puan) tarafından
krem renkli olani nerden bulabilirim 
(4,928 puan) tarafından
Instagram. zumraayakkabicanta1 sitesinden hepsi ♥️
(1,772 puan) tarafından
resmi cekip arattim ama 39 kalmamis hadi dedim bi sorayim belki baska yerden bulmussundur ama ayni sitedenmis offfff yaaa sansim yokkkkk ki hep numaradan kaybediyorum
(4,928 puan) tarafından
Evet iddaalı bi numara ☺️
0 oy
(154 puan) tarafından
Elbise ve etek altına 1 ve 4 iyi gider diğerleri olmaz benim tarzım bu yönde en azından
(4,928 puan) tarafından
Teşekkür ederim ♥️
0 oy
(1,792 puan) tarafından
Bende etek altına bu tarz kullanıyor um 1 ve 3 kullanıyorum
(4,928 puan) tarafından
Teşekkür ederim ♥️

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 284 göst.
0 oy
3 cevap 195 göst.
12 Ekim 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Dilekk (1,749 puan) tarafından soruldu
+1 oy
21 cevap 812 göst.
5 Aralık 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 559 göst.
26 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Atlaskalbim (9,712 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,508 soru

24,670,086 cevap

367,208 kullanıcı

...