Kizlarrr çok yorgunum yol cekilmiyor ya daha 12 saat var mis çocuk kucağımda sor geciyor allaha şükürler olsunki çocuk mizmiz lanmiyor telefizyonda yıl basi programlari şarkılar aslinda hersey cok iyi ama. Yol çok uzun ya insallah sağ salim gideriz hepinizi çok seviyorummm
Yolun açık olsun , kazasız belasız olsun , ailenin yanına mi gidiyorsun
1,512,320 soru
24,667,704 cevap
367,079 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın