0 oy
315 göst.
Diğer kategorisinde (364 puan) tarafından
5 haftalık hamileyim ayaklarımı biraz yukarı kaldırıp uzandım birden hapşırdım sağ tarafıma inanılmaz bı ağrı saplandı, ağladım resmen o kadar ki acıdı. Bişeymi oldu acaba , şubat ayında kürtaj oldum korkuyorum.

3 Cevaplar

0 oy
(27,112 puan) tarafından
Bişey olmamıştır heralde. Bazen ben de şiddetle hapsurunca bana da çok keskin bir ağrı oluyo. Ama içine sinmezse doktora git istersen 
(364 puan) tarafından
Hem haftasonu hemde doktor 1 Ağustosa kadar yok , inşallah bişey yoktur
(27,112 puan) tarafından
Acile gidebilirsin çok endiseliysen
-Reklam-
0 oy
(5,740 puan) tarafından
Hamileyken hapşırmak istemezdim o ağrı bana da olurdu çok kötü saniyelik ağrıydi ama canımdan can giderdi sanki 
(364 puan) tarafından
Yemin ederim ôyle bı bağırdım ki o kadar acıdı ki
0 oy
(2,443 puan) tarafından

Ben zayıf biriyim hamile iken gecenin bir yarını üzerimi çıkartıktan sonra yatağıma aniden yattım birden o an düşünememiştim kızım karnımın içinden fıtık gibi çıkmıştı dısarı avucumun içiyle tuttum onu resmen kızıma birşey olmadıysa onada birşey olmaz merak etme :D 


İlgili sorular

0 oy
10 cevap 717 göst.
+2 oy
6 cevap 708 göst.
19 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 327 göst.
7 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Grcemr1365 (364 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,532 soru

24,670,467 cevap

367,226 kullanıcı

...