0 oy
1,081 göst.
Cinsel Yaşam kategorisinde (1,439 puan) tarafından
Kızlar randevuma daha çok var o yüzden size sormak istedim. Gebelikte ilişkide kaganlaştırıcı jel kullanırsak bı sorun olur mu?

8 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ne jeli kız 
(568 puan) tarafından
:)bende anlamadım da kayganlaştırıcımı acaba
(1,439 puan) tarafından
Rahat ilişki olsun dıye trend yoldan sıparıs verdık erotık jel dıyo ismide magiç pharma
tarafından
Değişik şeyler kullanma kız gebelikte
(1,439 puan) tarafından
Kullanmadım daha zaten sormak ıstedım ama artıkesımden kan gelmeye basladı düşün o derece kuruluk oluyor
tarafından
Bebek yağı kullan
-Reklam-
0 oy
tarafından
Kayginlaştirciyla bişey olmaz
(1,439 puan) tarafından
Trend yoldan sıparıs verdık bı zararı olmazmı cocuga
tarafından
Hayır kesinlikle eğer kullanmadan kötüdür yane kuruluk oliyor orası ıslak değilse mnantar enfeksiyon yırtık falan oliyor bu kötü işte
0 oy
(3,597 puan) tarafından
Normalde bile zararlı diyorlar hamileyken hiç kullanma derim
(1,439 puan) tarafından
Yanı ama çok sıkıntı cekıyoruz geçen esımden kan geldı düşün okadar kuru oluyokıne kullanabılırım onun yerıne
(3,597 puan) tarafından
Zeytinyağı hindistan cevizi yağı.. Bebek yağı kullananlarda varda kimi doktor onuda tavsiye etmiyor.
(1,439 puan) tarafından
Anladım  tesekkurederım
(3,597 puan) tarafından
Rica ederim
0 oy
(8,152 puan) tarafından
Zararlı olmaz mı bebek için krem kullansın eşin yada zeytin yağı 
(1,439 puan) tarafından
Ne kremi
0 oy
(537 puan) tarafından
Bı sorun olamamıştı bende ama bebek vazelinide kullanabilirsin
0 oy
(6,090 puan) tarafından
Durex ın tamamen doğal jeli var. Onu kullanabilirsiniz
0 oy
(6,297 puan) tarafından
Hindistan cevizi yağı kullan 
0 oy
(3,382 puan) tarafından
Biz jel kullanmıştik bebek yagoda olabilir

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 284 göst.
+2 oy
18 cevap 4,467 göst.
0 oy
1 cevap 247 göst.

Kategoriler


1,510,621 soru

24,645,067 cevap

365,996 kullanıcı

...