0 oy
266 göst.
Diğer kategorisinde (831 puan) tarafından
Gunaydin hayirli cumalar kizlar 1. Sinif kayitlari bu sene e devletten olacakmis kayitlar basladimi aceba bilgisi olan varmi

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Hayırlı cumalar cnm yaşı geldi ise otomatik kayıt oluyor zaten bak bı istersen e devletten 
(831 puan) tarafından
Evet geldi ama kaydi kendiniz yapacaksiniz demisler gecen bi arkadasa en iyisi oyle yapayim
-Reklam-
0 oy
(32,624 puan) tarafından
Nasıl bakılıyo ne yazıyoruz anasınıf içinde geçerli mi acaba
(8,460 puan) tarafından
Bu yıl başlayacaz inşallah okul maratonuna bizde :))
(32,624 puan) tarafından
Eşim sordu canım ağustosta kayıtlar çok teşekkür ederim
(831 puan) tarafından
Aksam esim gelsinde bi baksin bakalim  olmadi pazartesi okula giderim
(8,460 puan) tarafından
Sende sağol şekerimm ( muck) :)
(32,624 puan) tarafından
♥️♥️♥️♥️

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 538 göst.
9 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde BaBY BoY BaBY GRiL (5,264 puan) tarafından soruldu
+1 oy
10 cevap 444 göst.
5 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Derineylem11 (1,684 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 227 göst.
4 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Nisa17 (371 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 214 göst.
4 Haziran 2024 Aile & Aşk kategorisinde Zeynosss (16,096 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,311 soru

24,667,602 cevap

367,073 kullanıcı

...