Bugun detaylı ultrason yaptırdım bebegın kalbınde ufak bır acıklık goruyor gıbıyım bu haftada bısey demek erken 24. Haftada kesınleştırelım dedıler boyle bır acıklık yasayıp sonradan duzelen var mı bırde bobrekte genıslık ama hastalık derecesınde degıl onunda gececegını dusunuyorum dedı bunlar hakkında bılgısı olan var mı arkadaşlar
Benim oğlumuzda kalbinde vardı doğdu kotnrol ettiler sonra kardiyoloji ye gittik kapanmaya yakın dediler şimdi bir sağlık sorunu yok
1,512,452 soru
24,669,322 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın