0 oy
1,211 göst.
Diğer kategorisinde (4,442 puan) tarafından
Kızlar 1.doz tetonoz aşısı oldum bugün fakat ağrısı şimdi başladı sizce iyi mi yaptım aşı olmakla kötü mü 

26 Cevaplar

0 oy
(16,142 puan) tarafından
niye kotu olsun ki senelerdir yapilan asi 2 gunde agrisi geciyor bende kizimda 3 doz oglumda 1 doz vuruldum 
(4,442 puan) tarafından
Burda bir çok konuya denk geldim çünkü biri ishal olmuş biri ateşi çıkmış VS diye o yüzden kötü mü yaptım dedim
(16,142 puan) tarafından
anladim bu kisiyle alakali sanirim
-Reklam-
0 oy
(6,959 puan) tarafından
Benim iki gebeligim arasi 5 sene o yuzden ikisinde de oldum. Tabi ki iyi yaptiniz. Agri da normal.
(4,442 puan) tarafından
Sağolasın canım
0 oy
(4 puan) tarafından
Bende öldüm iki tane ilki agrinyapti ikinci hissetmedim ağrısını.
0 oy
(9,211 puan) tarafından
İki gebeliğimde de oldum ağrı durumu normal
0 oy
(1,443 puan) tarafından
Oğlumda ikı doz oldum  yıne hamıleyım cuma gınude 3. Doz oldum ıkı gun kol ağrısı cektım
0 oy
(1,246 puan) tarafından
Ben olmadım açıkçası. 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 268 göst.
12 Ağustos 2024 Aile & Aşk kategorisinde Ayaz Vakti (587 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 491 göst.
12 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 408 göst.
11 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 263 göst.
11 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,301 soru

24,667,400 cevap

367,063 kullanıcı

...