Selam kızlar Ankaradan ♥
Umarim kar tutar ♥
Kahvemi alip cam karşısında içesim var
Yükseklik krizim tuttu resmen
Ankaranin neresi burda yagmiyo
Kar yağdı demek iyi gene biraz tutmuş bu kadar yüksek de nasıl oturuyosun kalbim duracak gibi oluyo benim nerdeyse
Ayy senin evin manzarası hava açıkken daha güzeldi canim boyle olunca korkutucu olmus
1,512,371 soru
24,668,311 cevap
367,118 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın